Looking For Anything Specific?

רונאלדו 2020 / CR7, מי יודע: רונאלדו היה ווינר גם בברצלונה? : ארבעה שיאים חדשים לרונאלדו, ומצנח בגרמניה.

רונאלדו 2020 / CR7, מי יודע: רונאלדו היה ווינר גם בברצלונה? : ארבעה שיאים חדשים לרונאלדו, ומצנח בגרמניה.. למרות שער מוקדם של כריסטיאנו רונאלדו, גרמניה ניצחה את פורטוגל 2:4. בנזמה השיב בצמד משלו (45 בפנדל ו. פורטוגל הביסה 0:3 את הונגריה, רונאלדו מלך שערי היורו בכל הזמנים. 6 צפייה בגלריה הוא מתחזה. אשר הספיק לאלופת אירופה כדי לעלות שלב ביורו 2020 ולמפגש עם בלגיה בשמינית הגמר.

כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל אומנם פתחו את יורו 2020 בצורה מושלמת, עם 0:3 על נבחרת הונגריה בזכות צמד של הקפטן והכוכב הבלתי מעורער, אבל מאחורי הקלעים היו כמה אנשים שהיו פחות מרוצים מההתנהגות. אחרי ההפסד במשחק הראשון לצרפת, ולמרות שנכנסו לפיגור מוקדם משער של רונאלדו, הפציצו הגרמנים. אשר הספיק לאלופת אירופה כדי לעלות שלב ביורו 2020 ולמפגש עם בלגיה בשמינית הגמר. זה היה הגול הראשון של רונאלדו נגד גרמניה במפגש החמישי שלו מולה. בתחילת דרכו שיחק רונאלדיניו בקבוצת הנוער של גרמיו מ פורטו אלגרה, ברזיל.

יורו 2020: סיכום השבוע הראשון - כיף, קריפי, רונאלדו ומסי ...
יורו 2020: סיכום השבוע הראשון - כיף, קריפי, רונאלדו ומסי ... from sport1images.maariv.co.il
החבורה של יוגי לב נקלעה לפיגור מוקדם, אבל הפעם ידעה להתאושש ממנו ולהיות. הערב (ראשון), נבחרת פורטוגל סיימה את דרכה ביורו 2020 אחרי הפסד לבלגיה. למרות שער מוקדם של כריסטיאנו רונאלדו, גרמניה ניצחה את פורטוגל 2:4. אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים ימשיך לכתוב מחדש את ספרי ההיסטוריה גם בגיל 36 ביורו 2020 שייצא לדרך בסוף השבוע הקרוב, כאשר על הדרך יפגוש הערב (רביעי) את נבחרת ישראל במשחק ידידות אחרון. אלופת אירופה לא הרשימה במשך רוב המשחק, אך אז הסכר נפרץ ושלושה שערים בתוך שמונה דקות העניקו לה 0:3 על הונגריה. אני חושב שאם הייתי רונאלדו, הייתי רודף אחריו בחדר ההלבשה בסיום המשחק. פורטוגל הביסה 0:3 את הונגריה, רונאלדו מלך שערי היורו בכל הזמנים. בעיתון הפורטוגלי או ז'וגו יודעים שאם יש לנבחרת סופרסטאר שכזה, כל הספקולציות היו מיותרות.

בעיתון הפורטוגלי או ז'וגו יודעים שאם יש לנבחרת סופרסטאר שכזה, כל הספקולציות היו מיותרות.

כריסטיאנו רונאלדו זקוק ליורו 2020 כריסטיאנו רונאלדו | jean paul thomas / contributor. חמש שנים אחרי שגברה עליה בגמר, אלופת אירופה עלולה לסיים את דרכה אם תפסיד והונגריה תנצח במשחק המקביל. רונאלדו ישמח לשבור את הנאחס נגד הטריקולור, סנטוס ביקר את שחקניו. אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים ימשיך לכתוב מחדש את ספרי ההיסטוריה גם בגיל 36 ביורו 2020 שייצא לדרך בסוף השבוע הקרוב, כאשר על הדרך יפגוש הערב (רביעי) את נבחרת ישראל במשחק ידידות אחרון. בעיתון הפורטוגלי או ז'וגו יודעים שאם יש לנבחרת סופרסטאר שכזה, כל הספקולציות היו מיותרות. היורו היה אמור להתקיים בשנת 2020, אך נדחה בשנה בשל. אחרי ההפסד במשחק הראשון לצרפת, ולמרות שנכנסו לפיגור מוקדם משער של רונאלדו, הפציצו הגרמנים. למרות שער מוקדם של כריסטיאנו רונאלדו, גרמניה ניצחה את פורטוגל 2:4. ארבעה שיאים חדשים לרונאלדו, ומצנח בגרמניה. עיקר העניין, כמה לא מפתיע, בבית המוות שהבטיח וגם קיים. יום שלישי, 31 במרץ 2020, 09:53. גריזמן ודשאן הגנו על בנזמה בתחילת דרכו שיחק רונאלדיניו בקבוצת הנוער של גרמיו מ פורטו אלגרה, ברזיל.

כריסטיאנו רונאלדו זקוק ליורו 2020 כריסטיאנו רונאלדו | jean paul thomas / contributor. פורטוגל הביסה 0:3 את הונגריה, רונאלדו מלך שערי היורו בכל הזמנים. זה היה הגול הראשון של רונאלדו נגד גרמניה במפגש החמישי שלו מולה. 6 צפייה בגלריה הוא מתחזה. ארבעה שיאים חדשים לרונאלדו, ומצנח בגרמניה.

נעלי כדורגל של רונאלדו 2020 - Civicbow
נעלי כדורגל של רונאלדו 2020 - Civicbow from i.ytimg.com
פורטוגל הביסה 0:3 את הונגריה, רונאלדו מלך שערי היורו בכל הזמנים. רונאלדו ישמח לשבור את הנאחס נגד הטריקולור, סנטוס ביקר את שחקניו. למרות שער מוקדם של כריסטיאנו רונאלדו, גרמניה ניצחה את פורטוגל 2:4. אחרי ההפסד במשחק הראשון לצרפת, ולמרות שנכנסו לפיגור מוקדם משער של רונאלדו, הפציצו הגרמנים. היורו היה אמור להתקיים בשנת 2020, אך נדחה בשנה בשל. החבורה של יוגי לב נקלעה לפיגור מוקדם, אבל הפעם ידעה להתאושש ממנו ולהיות. ארבעה שיאים חדשים לרונאלדו, ומצנח בגרמניה. כריסטיאנו רונאלדו זקוק ליורו 2020 כריסטיאנו רונאלדו | jean paul thomas / contributor.

בעיתון הפורטוגלי או ז'וגו יודעים שאם יש לנבחרת סופרסטאר שכזה, כל הספקולציות היו מיותרות.

(5 שערים) → צרפת 2016. חמש שנים אחרי שגברה עליה בגמר, אלופת אירופה עלולה לסיים את דרכה אם תפסיד והונגריה תנצח במשחק המקביל. בתחילת דרכו שיחק רונאלדיניו בקבוצת הנוער של גרמיו מ פורטו אלגרה, ברזיל. ארבעה שיאים חדשים לרונאלדו, ומצנח בגרמניה. למרות שער מוקדם של כריסטיאנו רונאלדו, גרמניה ניצחה את פורטוגל 2:4. אשר הספיק לאלופת אירופה כדי לעלות שלב ביורו 2020 ולמפגש עם בלגיה בשמינית הגמר. פורטוגל הביסה 0:3 את הונגריה, רונאלדו מלך שערי היורו בכל הזמנים. הערב (ראשון), נבחרת פורטוגל סיימה את דרכה ביורו 2020 אחרי הפסד לבלגיה. רונאלדו הזיע 84 דקות, הביס את הונגריה והפך למלך שערי היורו. יום שלישי, 31 במרץ 2020, 09:53. אני חושב שאם הייתי רונאלדו, הייתי רודף אחריו בחדר ההלבשה בסיום המשחק. זה היה הגול הראשון של רונאלדו נגד גרמניה במפגש החמישי שלו מולה. אלופת אירופה לא הרשימה במשך רוב המשחק, אך אז הסכר נפרץ ושלושה שערים בתוך שמונה דקות העניקו לה 0:3 על הונגריה.

זה היה הגול הראשון של רונאלדו נגד גרמניה במפגש החמישי שלו מולה. כריסטיאנו רונאלדו הוא השחקן הראשון בהיסטוריה של אליפויות אירופה שמבקיע לפחות 3 שערים בשלושה טורנירים שונים (2012, 2016, 2020). 6 צפייה בגלריה הוא מתחזה. הוא יהפוך לשחקן הראשון שמשתתף בחמש אליפויות אירופה, צפוי לשבור שלל שיאים על הדרך ואולי גם יתקן את העוול. (5 שערים) → צרפת 2016.

רונאלדו 2020 - Cristiano Ronaldo Continues 2020 Goal Glut ...
רונאלדו 2020 - Cristiano Ronaldo Continues 2020 Goal Glut ... from lh6.googleusercontent.com
בתחילת דרכו שיחק רונאלדיניו בקבוצת הנוער של גרמיו מ פורטו אלגרה, ברזיל. כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל אומנם פתחו את יורו 2020 בצורה מושלמת, עם 0:3 על נבחרת הונגריה בזכות צמד של הקפטן והכוכב הבלתי מעורער, אבל מאחורי הקלעים היו כמה אנשים שהיו פחות מרוצים מההתנהגות. יום שלישי, 31 במרץ 2020, 09:53. חמש שנים אחרי שגברה עליה בגמר, אלופת אירופה עלולה לסיים את דרכה אם תפסיד והונגריה תנצח במשחק המקביל. אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים ימשיך לכתוב מחדש את ספרי ההיסטוריה גם בגיל 36 ביורו 2020 שייצא לדרך בסוף השבוע הקרוב, כאשר על הדרך יפגוש הערב (רביעי) את נבחרת ישראל במשחק ידידות אחרון. 6 צפייה בגלריה הוא מתחזה. כריסטיאנו רונאלדו הוא השחקן הראשון בהיסטוריה של אליפויות אירופה שמבקיע לפחות 3 שערים בשלושה טורנירים שונים (2012, 2016, 2020). רונאלדו ישמח לשבור את הנאחס נגד הטריקולור, סנטוס ביקר את שחקניו.

יום שלישי, 31 במרץ 2020, 09:53.

הערב (ראשון), נבחרת פורטוגל סיימה את דרכה ביורו 2020 אחרי הפסד לבלגיה. למרות שער מוקדם של כריסטיאנו רונאלדו, גרמניה ניצחה את פורטוגל 2:4. השם כריסטיאנו רונאלדו תמיד מחייב. 6 צפייה בגלריה הוא מתחזה. זה היה הגול הראשון של רונאלדו נגד גרמניה במפגש החמישי שלו מולה. עיקר העניין, כמה לא מפתיע, בבית המוות שהבטיח וגם קיים. פורטוגל הביסה 0:3 את הונגריה, רונאלדו מלך שערי היורו בכל הזמנים. נבחרת גרמניה התאוששה הערב (שבת) בצורה מרשימה מההפסד לצרפת וגברה 2:4 על פורטוגל במחזור השני בבית ו' ביורו 2020. כריסטיאנו רונאלדו הוא השחקן הראשון בהיסטוריה של אליפויות אירופה שמבקיע לפחות 3 שערים בשלושה טורנירים שונים (2012, 2016, 2020). החבורה של יוגי לב נקלעה לפיגור מוקדם, אבל הפעם ידעה להתאושש ממנו ולהיות. יום שלישי, 31 במרץ 2020, 09:53. אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים ימשיך לכתוב מחדש את ספרי ההיסטוריה גם בגיל 36 ביורו 2020 שייצא לדרך בסוף השבוע הקרוב, כאשר על הדרך יפגוש הערב (רביעי) את נבחרת ישראל במשחק ידידות אחרון. גריזמן ודשאן הגנו על בנזמה

בתחילת דרכו שיחק רונאלדיניו בקבוצת הנוער של גרמיו מ פורטו אלגרה, ברזיל רונאלדו. אלופת אירופה לא הרשימה במשך רוב המשחק, אך אז הסכר נפרץ ושלושה שערים בתוך שמונה דקות העניקו לה 0:3 על הונגריה.

Posting Komentar

0 Komentar